خرید اینترنتی میوه خشک دیجی کالا

خرید اینترنتی میوه خشک دیجی کالا

ساخت وبلاگ

امکانات وب

فواید عالی زردآلو برای بهبود کارایی سیناپس های مغز

مزایای شگفت‌انگیز ارقام زردآلو خشک در مورد منشا میوه زردآلو متفاوت است . اما شکی نیست که این میوه یکی از شگفت‌انگیزترین میوه‌های طبیعت است . این میوه هسته‌دار که شبیه هلو است اما مزه آن شبیه آلو بنفش است , گاهی به عنوان میوه ارمنی خوانده می‌شود .
میوه زردآلو معمولا ً در حدود ۸ / ۳ گرم وزن دارد و قطر آن در قطر ۱۸ - ۱۰ سانتی متر است . یک گودال در وسط قرار دارد که با گوشت خوراکی آن احاطه شده‌است که مزه ترد و بوی معطر دارد . در داخل پوسته سنگی , دانه‌های زردآلو قرار می‌گیرند که حضور قدرتمندی دارند .

خرید زردآلو خشک


زردآلو مملو از مواد مغذی از جمله ویتامین c , ویتامین a , پتاسیم و در میان بسیاری از مواد مغذی شگفت‌انگیز دیگر است . آن‌ها منبع خوبی از فیبر رژیمی و تعدادی از مواد شیمیایی و مواد معدنی را فراهم می‌کنند . آن‌ها یک مقدار کالری پایین هستند که شامل کالری زیادی برای هر گرم کالری هستند .
میوه‌های تازه در برابر . میوه‌های تازه میوه در مقایسه با میوه‌های خشک برخی از میوه‌های خشک و شیرین را دارند . اولین و شاید مهم‌ترین مزیت آن این است که زردآلو عمر ماندگاری بالایی را به میوه می‌دهد . دو روش برای خشک کردن میوه‌ها وجود دارد و هر یک مزایا و معایب خود را دارد .
البته درصد آب , مواد معدنی و ویتامین‌ها از یک میوه به میوه دیگر متفاوت خواهد بود . با این حال , از نظر تفاوت‌هایی , خشککردن میوه , مواد مغذی و کالری را متمرکز می‌کند . به عنوان مثال , اجازه دهید نوع تغذیه خود را در نظر بگیرید .
یک فنجان زردآلو تازه , که به دو نیمه بریده می‌شود , حاوی حدود ۹۶ درصد آب و کالری است .
یک فنجان مشابه زردآلو از طرف دیگر حاوی آب کم‌تر و حدود ۶۰ کالری است .
زردآلو حاوی تقریبا ً ۴ / ۳ گرم فیبر است , در حالی که گونه‌های خشک‌شده حاوی حدود ۱۰۰ گرم فیبر هستند .
بنابراین زردآلو می‌تواند غلظت بیشتری از مواد غذایی را در مقایسه با نمونه اولیه تولید کند . اگر شما در حال ورزش کردن و یا انجام یک فعالیت فیزیکی مانند کوهنوردی هستید , زردآلو خشک می‌تواند به دلیل انرژی بسیار متراکم باشد .
با این حال , اگر شما سعی دارید وزن خود را از دست بدهید , داشتن مقدار کالری بیشتر می‌تواند یک مانع را فراهم کند . گرمای حاصل از فرآیند خشککردن , مواد مغذی حساس به گرما مانند ویتامین c را با کاهش مقدار موجود در نسخه خشک‌شده زردآلو تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
مزایای شگفت‌انگیز برگه زردآلو افزایش غلظت مواد مغذی , ویتامین‌ها , مواد معدنی و فیبر رژیمی موجود در زردآلو در زمان خشک شدن به طور قابل‌توجهی متمرکز شده‌است .
زردآلو یک منبع طبیعی ویتامین e و ویتامین a است که هر خرید اینترنتی میوه خشک دو مزایای متعددی برای سلامتی دارند . زردآلو حاوی بتاکاروتن می‌باشد که بدن به شکل فعال می‌شکند . شواهد رو به رشد نشان می‌دهد که ویتامین‌های a و e و بتاکاروتن نقش مهمی در پیش‌گیری یا کاهش اختلالات چشمی مرتبط با سن دارند .
با برجسته کردن مواد مغذی کلیدی آن‌ها , مطالعات دیگر فواید بالقوه زردآلو در سلامتی چشم را تایید می‌کنند . کاروتنوئید که با چشم‌های ما یافت می‌شوند . این می‌تواند به ارتقای بهداشت چشم عالی حتی با سن ما کمک کند .
بهبود تراکم معدنی استخوان پس از یائسگی و بسیاری از مطالعات پیری نشان داده‌است که بور ممکن است نقش‌های متنوع و اساسی در خواص کاربردی سلامت استخوان داشته باشد. شواهد نشان می‌دهد که تغذیه مناسب برای سلامت پوست و ظاهر ضروری است . برگه زردآلو حاوی مدیرانی از اشعه uv است.
درمان کم‌خونی در زنان باردار و قاعدگی زنان اغلب با خطر بزرگی برای پیش‌گیری و درمان کم‌خونی مواجه است . می‌توانید حدود ۱۵۰ میلی‌گرم آهن از یک فنجان زردآلو خشک ( نیمه ) بگیرید .
در حالی که آن‌ها ممکن است نیازهای غذایی روزانه شما را برآورده نکنند , زردآلو مزیت دیگر ویتامین c را دارد . مطالعات متعدد نشان می‌دهد که ویتامین c می‌تواند جذب آهن در بدن ما را افزایش دهد .

خرید اینترنتی میوه خشک دیجی کالا...
ما را در سایت خرید اینترنتی میوه خشک دیجی کالا دنبال می کنید

برچسب : میوه خشک, نویسنده : سپهر بازدید : 255 تاريخ : 6 شهريور 1399 ساعت: 14:13

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :